Loading...
Strefa fitness2018-02-22T16:20:45+00:00

ZOBACZ CO OFERUJE WAM STREFA FITNESS

Każdy z Nas zdaje sobie sprawę jak ogromny i dobroczynny wpływ na nasze zdrowie ma aktywność fizyczna, która  uprawiana regularnie pozwala zachować szczupłą sylwetkę, zwiększa wydolność naszego organizmu, poprawia samopoczucie, pozwala oderwać się od codziennych problemów. Dzięki treningom nasze ciało staje się silniejsze i bardziej wytrzymałe.

Ważne, aby jednostki treningowe dobierać do swoich potrzeb, umiejętności, a przede wszystkim aby sprawiały Nam wiele przyjemności.

Przyjdź do Nas, poznaj naszych instruktorów i znajdź zajęcia dla siebie.

Oferujemy szeroki wachlarz zajęć, dobieramy je z myślą o Twoich potrzebach.

Zapytaj nas od czego zacząć, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

 

ZAJĘCIA, JAKIE PROWADZIMY W MOVEMENT CENTER

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Kręgosłup stanowi główną oś i podporę ciała, mięśnie grzbietu oraz brzucha stabilizują naszą sylwetkę, zadbajmy więc o nie! Zajęcia Zdrowy Kręgosłup mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny, zapobiegają  bólom kręgosłupa oraz wzmacniają mięśnie posturalne.

Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniajace, wzmacniające, stabilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała.

TRENING FUNKCJONALNY

To rodzaj intensywnych ćwiczeń, ktorych celem jest  rozwój wszystkich cech motorycznych (siła,szybkość, moc, wytrzymałość ) Co za tym idzie…. atletyczna sylwetka, wzmocnienie siły mięśni, poprawa wytrzymałości mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które  wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie. Specyfika treningu pozwala stworzyć system ćwiczeń dający się zastosować w każdej grupie wiekowej i w każdym stopniu zaawansowania ćwiczących. Jest to idealna forma przygotowania fizycznego nie tylko dla sportowców.

Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólów kręgosłupa.

FAT BURNING

Zajęcia dedykowane spalaniu tłuszczu, oparte na treninguHIT (High intensity interval training). Jest to trening interwałowy skuteczny dla zredukowania tkanki tłuszczowej. Polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o intensywności niskiej. Poprawia on znacząco wydolność oddechową, sprawność fizyczną, jest również świetnym rozwiązaniem w walce z zbędnymi kiogramami. HIT Trening sprawia, że kalorie są spalane jeszcze kilkanaście godzin po zakończonym treningu, co spowodowane jest znacznym przyspieszeniem pracy całego organizmu. Podwyższony metabolizm powoduje, że mamy lepsze samopoczucie i więcej energii.

YOGA STATYCZNA BASIC

Zajęcia odbywają się w oparciu o Hatha Jogę. To wywodzący się ze starożytnych Indii system ćwiczeń psychofizycznych, których podstawą jest praca z ciałem (asany) i oddechem (pranajama). Charakteryzuje się niespotykaną w innych szkołach jogi precyzją ruchu oraz stałym, ale rozważnym wykraczaniem poza granice swojego wysiłku, oddziałując dzięki temu na najgłębsze poziomy ludzkiego organizmu.

YOGA DYNAMICZNA ACTIVE

Zajęcia w zależności od stopnia zaawansowania grupy odbywają się w oparciu o Hatha Yogę (uczy precyzji w pozycjach i kontroli oddechu) , Ashtanga Vinyasa Yogę (uczy płynności w przechodzeniu z pozycji do pozycji) i Acro Yogę (praktyka w dwójkach i innych konfiguracjach). W trakcie zajęć wprowadzamy również elementy akrobatyki, a dla uzyskania lepszych efektów stosujemy przyrządy wspomagające ćwiczenia m.in. kostki, pasy, drabinki.

TABATA

Intensywne zajęcia oparte i rozliczne na protokole tabaty, gdzie okresy pracy przeplatane są z krótkimi, 10 sekundowymi przerwami, przeznaczonymi na odpoczynek i aktywną regenerację. Właściwy trening poprzedzony jest solidną 20-25 min. rozgrzewką, która ma za zadanie delikatne podniesienie tętna oraz odpowiednie ukrwienie mięśni i przygotowanie ich do dalszej intensywniejszej części treningu. Zajęcia te mają za zadanie zarówno wzmocnienie Naszej wytrzymałości i kondycji, jak i również spalanie tkanki tłuszczowej oraz podkręcenie metabolizmu. Trening ten przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, gdyż konkretne ćwiczenia, w przeznaczonych na to okresach czasu, wykonywane są wedle sił i możliwości klienta.

PUMP

Jest to trening kształtujący wytrzymałość siłową, prowadzony w towarzystwie muzyki, pozwala uczestnikom stanąć przed kolejnymi wyzwaniami. Na zajęciach pracujemy sztangą – dobieraną do własnych możliwości i rozwijamy w czasie treningu wszystkie duże partie mięśniowe.

Aero Boxing/ Condition

Aeroboxing to zajęcia które łącza ze sobą klasyczne elementy fitnessu ze sztukami walki takimi jak boks, kung fu, karate. Celem treningu jest zwiększenie sprawności fizycznej, kształtowanie szybkości, wytrzymałości oraz koordynacji ruchowej. Zajęcia prowadzone są w formie interwałowej łącza ze sobą ćwiczenia wzmacniające oraz trening cardio. Dzięki temu treningowi spalisz tkankę tłuszczowa, wysmuklisz oraz ujędrnisz ciało. Trening charakteryzuje średnia intensywność.

(zajęcia prowadzone są w formie bezkontaktowej)

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda)

Zajęcia, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej. BPU są zajęciami, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć bardzo dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak gumy, hantle, obciążniki na nogi, duże i małe piłki oraz platformy do step aerobiku.

Projekt plaża

Przygotuj swoje ciało na wakacje! Zajęcia, dzięki którym przygotujesz ciało do nadchodzącego lata. Intensywne ćwiczenia aerobowe połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi brzuch, pośladki i ramiona. Zajęcia polegające na spaleniu nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz wysmukleniu sylwetki. Jeśli czujesz, że nie jesteś gotowa na lato, te zajęcia są dla Ciebie! Pomożemy Ci przywitać lato z uśmiechem!

Trenerzy Strefy Fitness

Patrycja Jasińska

Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, licencjonowana położna, trenerka personalna, instruktorka fitness. We własnym rozwoju i  prowadzeniu swoich podopiecznych stawia na holistyczne podejście.

Mirella

Instruktor fitness, nauczycielka przyszłych instruktorów. Prowadzi zajęcia YOGA BASIC i YOGA ACTIVE.

Karolina Grychtoł

Studentka 4. roku logistyki inżynierskiej, ukończyła kurs instruktora fitness w Akademii Mistrzostwa Sportowego, specjalista ds. dietetyki – jej pasją jest zdrowy styl życia i zarażanie nim ludzi ze swojego otoczenia. Uwielbia organizować niskobudżetowe podróże “Tydzień ma siedem dni, “któregoś dnia” nie jest żadnym z nich”

Bartek Bigos

Ukończył szkolenia w zakresie treningu funkcjonalnego oraz mobilności w treningu siłowym, to jednak tylko zaostrzyło jego apetyt na wiedzę z zakresu Fitness – od lat bowiem pochłonięty jest treningami Crossfitu. Zaraża pozytywną energią i potrafi wycisnąć z każdego ostatnie poty.

Klaudia Woźniak 

Studentka 5 roku  na Katowickim AWFie, od dziecka związana za sportem, trenując taniec oraz sporty walki. Obecnie jest instruktorką fitness, pływania, aqua aerobiku, prowadzi zajęcia z dziećmi oraz seniorami Uwielbia pracę z ludźmi, prowadząc zajęcia zaraża swoją energią oraz pasją do sportu.